diumenge, 22 de juliol del 2007

RECLAM D'UN COR JOVE


Avui que no tinc capital ni patrimoni ni estatge,
Avui que encara no tinc res a perdre
Vull dotar de protagonisme als oblidats
Vull tractar d’heroi l’obrer que mai descansa
I la dona maltractada.

Vull cridar a favor d’un món igual, ajudar als famolencs
I ser la llança que reventa el pit del superior.
Vull ser la veu que reclama en representació
D’’un poble que pateix.

Vull donar veu i plasmar en obra el dolor d’un arbre tallat,
El d’un vell oblidat i el d’un país enfrentat,
El patiment d’un gos trait.

Les injusticies explicaré i al vent li entregaré
Una revolta a difondre de Nord a Sud, d’Est a Oest.
Avui que no tinc capital ni patrimoni ni estatge,
Avui que encara no tinc res a perdre.



14 de Març de 2007

1 comentari:

*Laia* ha dit...

Cada cop al teu blog es veu més com ets, serà per això que cada cop m'agrada més.

He deixat una coseta per tu al meu, espero que t'agradi =)

TSTIMO <3