divendres, 2 de maig del 2008

EL DESPOTISME DE JORDI HEREU


Primer de tot vull aclarir una cosa: la meva tendència política, com queda demostrada en diverses entrades del blog, és d'esquerres tirant a marxistes i sobretot ecologista. No tinc cap simpatia amb els dirigents ni de CiU ni del PP.

Un cop aclarit això, vull mostrar la meva més profunda indignació per a dues de les accions portades a terme per aquest Ajuntament que ens fan creure que és democràtic i d'esquerres.

La primera qüestió, el tema del Tibidabo. Em fa vertadera vergonya l'actitud de l'Ajuntament. El ple del consistori va votar en contra de la nova muntanya russa que ja ha acabat amb més de 30 arbres tal·lats. Però tot i així, l'alcalde tira pel dret i porta endevant l'iniciativa. Em sembla lamentable i molt feixista no respectar el acord en plenari. Realment tot això és molt surrealista. Resumint la situació costa entendre que qui ho porti a terme sigui un executiu d'esquerres: El Ple diu una cosa, l'Ajuntament fa una altra i tot per a construir una muntanya russa, especulant un sòl fins ara ocupat per arbres que seran tal·lats amb total tranquilitat, per fer més "gordes" les arques. Sincerament no us sembla més propi d'un Ajuntament governat pel PP a les terres valencianes??

Així que, des d'aquest blog vull expressar la meva profunda repulsa a l'actitud intolerant, antidemocràtica i feixista del Sr. Hereu.

La segona qüestió és la Barcelona que ha quedat després de l'acord amb els "buseros". Estic molt satisfet de que la lluita sindical hagi donat els fruits esperats als treballadors de TMB, però no puc acceptar que aquest Ajuntament deixi a Barcelona sense gairebé autobusos. El temps d'espera dels dies festius s'ha duplicat (però mai de forma transparent en els panels informatius de les parades) i això fa impossible poder fer res per via bus a Barcelona. Els usuaris que emprem el transport públic (per les raons que siguin) ja comencem a estar molt farts que en lloc de ser premiats per emprar el model de transport més sostenible siguem castigats amb un servei pèsim que no justifica ni molt menys els alts preus de les targetes. Semblem ciutadants de tercera categoria i potser molt ja s'estan cansant de no emprar el cotxe per no contaminar.
Així doncs, Sr.Hereu quan digui el que pensa i no parli de cara a la galeria. Ja coneixem el seu tarannà antidemocràtic, poc dialogant (ja va dir un dia que no escoltaria cap propsta de l'oposició) i que li importa molt poc la sostenibilitat de Barcelona.
Barcelona, 2 de Maig de 2008

2 comentaris:

luna ha dit...

ultimament les coses a Barcelona no tinc clar cap a on caminen, he nascut a Barcelona ara tinc 26 anys i en l'actualitat hi ha mements que em sembla una desconeguda. Vull sentir-me orgullosa de dir que sóc barcelonina però cada cop m'ho posen més difícil!!!
Barcelona és fantàstica però la governen força malament, crec q em de cridar ben alt tots els que l'estimem perq no camini cap a la foscor!!!!

*Laia* ha dit...

És indignant tot això. No tinc res a afegir, teniu raó tots 2.

7,20€ = 10 viatges
Transport públic??