diumenge, 28 de setembre del 2008

CANÇONS DE LA MEVA VIDA IV

7.Laura no está

Laura no está
Laura se fue
Laura se escapa de mi vida
y tú que si estás,
preguntas porqué
la amo a pesar de las heridas
lo ocupa todo su recuerdo
no consigo olvidar el peso de su cuerpo

Laura no está
eso lo sé
y no la encontraré en tu piel

Es enfermizo,
sabes que no quisiera
besarte a ti pensando en ella

Esta noche inventaré una tregua
ya no quiero pensar más
contigo olvidaré su ausencia

Y si te como a besos,
tal vez la noche sea más corta, no lo sé
yo solo no me basto,
quédate y lléname su espacio,
quédate, quédate

Laura se fue,
no dijo adiós
dejando rota mi pasión,
Laura quizá ya me olvidó
y otro rozó su corazón

Y yo sólo sé decir su nombre
no recuerdo ni siquiera el mío
quién me abrigará este frío

Y si te como a besos,
tal vez la noche sea más corta,
no lo sé yo sólo no me basto, quédate
y lléname su espacio,
quédate, quédate

Puede ser difícil para ti
pero no puedo olvidarla
creo que es lógico,
por más que yo intente escaparme
ella está...

Unas horas jugaré a quererte
pero cuando vuelva a amanecer
me perderás para siempre
y si te como a besos sabrás
lo mucho que me duele este dolor
no encontraré en tu abrazo el sabor
de los sueños que Laura me robó

Si me enredo en tu cuerpo sabrás
que sólo Laura es dueña de mi amor
no encontraré en tu abrazo el sabor
de los besos que Laura me robó me robó.

(Nek)

8.Same Mistake (traduida)

Dono voltes al meu llit,
I una vegada més m’és impossible dormir
Vaig fins la porta i surto al carrer,
Miro les estrelles sota els meus peus,
Mentre recordo en el que hem vaig equivocar...

Així, allà vaig:
Hola, Hola!
Aquí no hi ha cap lloc al que vulgui anar,
La meva ment està nuvolada,
I el meu cor és fort, no és deixa mostrar
He perdut la cançó que hem tornava boig

Així, allà vaig (així que marxo d’aquí)
Uuuuuuuuuuuh

Hi ha molts homes preparats per lluitar,
I al final de la nit va venir un
Va dir “Has vist el meu enemic?”
Deia que s’assemblava a mi
I llavors em vaig preparar per tallar-me a mi mateix...

Així, allà vaig (així que marxo d’aquí)
Uuuuuuuuuuuh

No estic cantant per una segona oportunitat,
Estic cridant fins a més no poder
Dóna’m una raó i no una elecció
Per que simplement fallaré de nou en el mateix error
Uuuuuuuuuuuh

I potser algun dia ens trobarem
I potser conversarem enlloc de només parlar
No compris promeses,
Per que no hi ha promesa que em guardi
La meva personalitat em porta problemes

Així, allà vaig (així que marxo d’aquí)
Uuuuuuuuuuuh

No estic cantant per una segona oportunitat,
Estic cridant fins a més no poder
Dóna’m una raó i no una elecció
Per que simplement fallaré de nou en el mateix error
Uuuuuuuuuuuh

Dono voltes al meu llit,
I una vegada més m’és impossible dormir
Vaig fins la porta i surto al carrer,
Miro les estrelles,
Miro les estrelles caient
I em pregunto quan va ser que em vaig equivocar

(James Blunt)