dissabte, 29 de novembre del 2008


Ahir vaig despedir els 18 anys. Una edat amb la qual he viscut moments de tot tipus, amb el millor i el pitjor de la vida, amb una visita fugaç a París, amb dues estades al Bell lloc, amb el supersopar de l'Arc Iris i les seves conseqüències, amb el càrrec de Coordinador d'Instituts a l'AJEC, les feines relacionades amb la infància, la nova hipoteca que ha suavitzat la nostra particular crisi, el debut a la 3ª Regional, el retrobament d'un grandíssim amic [Borja ;)], la coneixença d'altres de nous i també molt valiosos [camarada Calzado!!], dos canvis importants de look, la meva primera visita a Lleida... i un seguit de vivències que indubtablement m'han fet un anyet més gran...
Abans de posar-me nostàlgic i deixar anar alguna llagrimeta, els despedeixo amb un somriure, i un agraïment a tots els que heu estat presents!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

sr camps!!!! despedeixes els 18 anyets amb jo crec molt bones noticies.. putser els astas acavant tan b km els vas començar!!!
jo tmb e tingut aket gran retrobament amb un gran gran amic km tu!!

noi kuidat i molt i molta sort x el k tu ja saps!!

dijous ens veiem ;)

kuida't!

borja

pd: aket kanvi d look et kda mol mol b
;)

Anònim ha dit...

Buenas company!!
També ha estat un plaer haver-te conegut tiu. Encara em de donar molta guerra.
I res home, ja veuràs com tot surt bé. (i no perquè ho digui jo, sinò perquè ho diu l'horòscop del 20minutos)
Ens veiem.
Salut!