dimarts, 19 de gener del 2010

QUE PARI JA AQUEST FRED

Primer escrit d'aquest 2010, i com no podia ser d'altra forma en aquest dies que corren parla del fred...
------

Que pari ja aquest fred
que em fa enyorar-te cada dia a flor de pell

Que pari ja aquest fred
que em fa estar bé només perdut dins els llençols o sota la calenta dutxa

Que pari ja aquest fred
que em fa esperar la teva no-arribada a la barra del bar de sota casa

Que pari ja aquest fred
que entristeix tants somriures

Que pari ja aquest fred
que les flors no surten i el terra és moll

Que pari ja aquest fred
que em fa somiar cada nit que el meu cos et fa de manta

Que pari ja aquest fred
que la inocència sembla vençuda

Que pari ja aquest fred
que darrere els núvols sembla que vol sortir el sol


Gener 2010

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Que no pari aquest fred,
Que congela les llàgrimes abans de tocar el terra.

Que no pari aquest fred,
Perquè mans fredes cor calent.

Que no pari aquest fred,
Que inspira als poetes i als que no ho són.

Que no pari aquest fred,
Que fa notar l’escalfor amb més força.


Que no pari aquest fred,
Que les flors creixeran, al seu temps, més fortes.

Anònim ha dit...

sento dur-t la contraria, però a vegades una mica de fred va bé per refrescar les idees :)